Monday, June 6, 2011

One Year Ago~

Kejap je masa berjalan. Tup-tup dah setahun berlalu. Setahun yang lepas awal-awal pagi camni aku dah bersiap untuk keluar g ipoh. Tak sangka tarikh ni merupakan tarikh tragedi untuk aku dan tak kan lupa sampai bila-bila dan menjadi pengajaran bersama buat diriku sendiri dan orang lain.

Sebenarnya x ingat pun macam mana kejadian ni boleh berlaku. Tapi yang pastinya aku terlibat dalam kemalangan jalan raya kat Tanjung Tualang. Alhamdulillah, aku masih lagi bernafas dan diberi kesempatan untuk mempercukupkan amalan. Terima kasih, Ya Allah..

Di kesempatan ni, terima kasih yang tak terhingga buat mak dan abah yang telah menjaga aku. Sayang Mak dan Abah. Moga Allah berikan kesempatan untuk aku membalas jasa kalian. Terima kasih juga buat family yang lain akak, adik-adik, sedara-mara dan kawan-kawan yang datang melawat. Buat Abid, thanks a lot tolong waktu exciden dulu. Moga Allah membalas kebaikan atas kebaikanmu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...